Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 Pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Kierownik Działu Zamówień / Zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
Nr ref.: KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ/ZAOPATRZENIA
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- nadzór nad realizacją zamówień od dostawców do magazynu
- zapewnienie dostępności towarów w określonych grupach towarowych,
- wprowadzenie zamówień do systemu,
- weryfikacja i realizacja zamówień,
- kontrola i optymalizacja stanów towarowych w magazynie,
- prowadzenie korespondencji z dostawcami,
- współpraca z Działem Sprzedaży, Transportu i Obsługi Klienta, CM,
- prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami.
Poszukujemy Osób:
- posiadających doświadczenie w dziale zamówień realizowanych od dostawców do magazynu (asortyment FOOD w tym świeże oraz warzywa i owoce) lub na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
- potrafiących bardzo dobrze organizować własną pracę,
- posiadających umiejętność obsługi komputera – w szczególności pakietu MS Office (w tym MS Excel),
- dokładnych, systematycznych i samodzielnych,
- posiadających wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w grupie.
Mile widziane:
- posiadających doświadczenie w dziale zamówień lub na podobnym stanowisku.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny system premiowy,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!